Na dwie godziny przed sesją kwalifikacyjną do Grand Prix Singapur najszybsi na torze Marina Bay cały czas pozostawał Sebastian Vettel, który wyprzedził Romaina Grosjeana i Nico Rosberga.
Na pogrążającym się w ciemnościach torze temperatura toru i powietrza oscylowała w granicach 30 stopni Celsjusza.Przez większą część godzinnej sesji treningowej kierowcy korzystali ze średniej mieszanki opon, pod sam koniec wyjeżdżając na super-miękkich oponach, poprawiając swoje czasy. Duży ruch na torze w końcówce treningu niektórym zawodnikom uniemożliwił jednak przejechanie czystego okrążenia.
Wśród pechowców znalazł się między innymi Mark Webber, który przygotowania do sesji kwalifikacyjnej zakończył na czwartej pozycji.
Lewis Hamilton, który wczoraj nie był do końca zadowolony z balansu swojego auta, dzisiaj „rano” był piąty, wyprzedzając Fernando Alonso i Sergio Pereza.
W czołowej dziesiątce zmieścili się jeszcze Nico Hulkenberg, Jenson Button i Felipe Massa.
W drugiej dziesiątce znaleźli się kierowcy Williamsa, Force India i Toro Rosso. Słabo wypadł także Kimi Raikkonen, który trzeci trening zakończył z 12 czasem. Dół tabeli wyników zamykali kierowcy Caterhama i Marussia.
21.09.2013 13:05
0
Różnica pomiędzy mieszankami opon wynosi 2 sekundy. Vettel pojechał okrążenie na średniej 1,46,299 a na supermiękiej 1,44,173
21.09.2013 13:14
0
Alonslow max P6 z tego co widzę. ....
21.09.2013 13:15
0
Czy Kimi też miał w końcówce problemy z ruchem na torze? Mam nadzieję, że właśnie to było przyczyną tak słabego czasu; nie oglądałem tego treningu.
21.09.2013 13:17
0
ciekawe co z raikonenem... btw... Alonso trafił na marudera w 2 sektorze, dlatego taka strata.... na sky sports wspomnieli o tym, nie wiem czy te jelenie na polsacie mówili o tym... po treści newsa wnoszę, ze nie... wiadomo, że dużo lepiej by nie było, ale szybciej o jakies 0,3 sekundy może... czyli czas mercedesowski...
21.09.2013 13:21
0
Grosjean na szybkim kółku musiał wyprzedzić Caterhama w 1 sektorze i na pewno też trochę stracił...
21.09.2013 13:26
0
Gdyby Sebastian nie natrafil na traffic na swoim najszybszym kolku to przelamalby bariere 1:44, ale widac ze nie maja juz tak miazdzacej przewagi jak wydawalo sie po drugim treningu. Na sredniej mieszance RedBulle tez byly najszybsze, oto czasy jak by ktos nie ogladal: 1.WEB 1:46.220, 2. VET 1:46.299, 3. HAM 1:46.445, 4. GRO 1:46.616, 5. ROS 1:46.632, 6. ALO 1:47.087. Ten tor "lezy" Sebastianowi i RedBullowi ogolnie od lat. Rezultaty koncowe Sebastiana z lat poprzednich (w nawiasie pozycja startowa): 2012 1(3), 2011 1(1) 2010 2(2), 2009 4(2), 2008 5(6) - w slabym Toro Rosso. Dla porownania Kubica w 2009 skonczyl 8 a startowal 7 a w 2008 skonczyl 11 a startowal 4. Licze na solidny rezultat kwalifikacyjny w wykonaniu Sebastiana i udany wyscig.
21.09.2013 13:36
0
Zapomnialem o 2010 - Kubica skonczyl 7 a startowal 8.
21.09.2013 13:38
0
Na średniej mieszance VET aż tak nie miażdży - może Lewisowi uda się go trochę "postraszyć"? Chociaż pewnie 90% wyścigu przejada na supermiękkiej, skor 2 sekundy przewagi.
21.09.2013 13:50
0
Szkoda,że nie będzie deszczu, tam regularnie pada ale nigdy o porze rozgrywania wyścigu :( Singapur nocą w deszczu to byłaby masakra i ultraciekawy wyścig :) Wiecie, że w tym sezonie nie było jeszcze deszczowego wyścigu?? To bardzo dziwne zważywszy, że w soboty już kilka razy padało a nawet w niedziele przed wyscigami...
21.09.2013 13:54
0
@Robertunio Tyle, że w 2008 Kubica dostał karę Stop n Go czy Drive Through za przepis o tankowaniu (który już nie obowiązuje) a w 2010 złapał kapcia i spadł na chyba 13 miejsce i awansował na 7 ;p
21.09.2013 14:01
0
@ rysiu200 To prawda. W 2009 Sebastian dostal Drive Thtough za przekroczenie predkosci w pit lane.
21.09.2013 14:22
0
@ 8 technicznie nie wykonalne... nie starczy im opon OPT... dwa pity pewnie pojadą... rusza na OPT, potem PRI i na koniec OPT
21.09.2013 16:08
0
He. Mina Rossa pewnie skwaśniała jak się zorientował w różnicach czasu. Powtórka z wielu wyścigów: VET na starcie wyjedzie pierwszy jak zwykle, Mark zrobi swoje z przyblokowaniem HAM i ROS. Groszek się pogubi jak zwykle. Po 2-3 okrążenia będzie 5 sekund przewagi. Alonso dotoczy się po walce na P3-P4. I tyle. Czas zamknąć kramik w tym sezonie i całkowicie się skupić na konstrukcji 2014.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się